سلام

بنده مدیر فروش شرکت ایران باتری هستم، مطلبی که امروز میخوام در مورد اون بنویسم باتری های یو پی اس تقلبی هست که متاسفانه برخی از شرکت های نامعتبر اقدام به جعل و فروش اونها میکنند، این شرکت ها که هویت مشخصی ندارند و درصورت استعلام شماره ثبت و تاریخ ثبتشون شاید بعضا وجود خارجی هم نداشته باشند یا تاریخ ثبتشون به یک هفته هم نرسد.

پیشنهادی که شرکت ایران باتری برای مشتریان عزیز دارد این است که از محل های نامعتبر و سایت های جعلی که از اسم و رسمشون معلوم است که سایت بی هویت است به عنوان مثال دامنه های رسمی اکثر شرکت ها یا IR دامنه ملی یا دات کام به عنوان دامنه بین المللی شناخته میشود این وسط برخی از سایت ها با دامنه بی ارزش XYZ که قیمت ثبت اینها کمتر از 4 هزار تومن می باشد اقدام به راه اندازی سایت نموده و قصد فروش و تجارت دارند.

ناگفته پیداست مشتری آگاه و با دانش هیچ موقع اقدام به خرید از چنین سایت های بی ارزشی نخواهد کرد سایتی که نه قالب درست و حسابی و نه اطلاعات قابل قبول به مشتری نشان نمی دهد.

سخن آخر این که ما یقینا نمی گوییم که چنین سایت هایی باتری تقلبی عرضه میکنند ولی همیشه احتیاط شرط عقل بوده و هست و مشتری هیچ گاه سایت های معتبری را که در صدر نتایج هستند را ول نکرده و از چنین سایت هایی خرید نخواهند کرد.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *