exiimmشرکت یو پی اس اگزیم پاور (EximPower) یکی از شرکتهای برجسته اروپایی (ایتالیایی) است که در محدوده یو پی اس های 1kVA تا 4.8MVA فعالیت می‌کند.
اگزیم پاور در سال 1976 با هدف طراحی سیستمهای الکتریکی انرژی تاسیس گردید و امروزه محصولات این شرکت با فناوری و کیفیت بالایی تولید می‌شوند. مرکز فعالیت شرکت در ایتالیا، آرزو، شرکت ترکیبی تحقیق و توسعه، با فعالیت تولید و فروش با بیش از 150 متخصص مجرب در یک کارخانه مدرن با مساحت 20000 متر مربع قرار دارد.
تولیدات اگزیم پاور شامل منابع تغذیه بی‌وقفه استاتیکی و دینامیکی، تعدیل‌کننده‌های ولتاژ استاتیک و سروو، محصولات انرژی تجدید پذیر، منبع تغذیه DC، تجهیزات مخابراتی، شارژرهای باتری، مبدلها و راه حلهای مرکز داده می‌شود. تمام تولیدات اگزیم پاور بر اساس استانداردهای بین‌المللی ISO کیفیت تولید می‌شوند، در کنار آن، مدرک بین‌المللی تسهیل فروش Gost، Soncap و CE نیز بدست آمده است. همه طراحی‌های اگزیم پاور می‌توانند با ویژگیهای سفارشی و با انعطاف پذیری بالا تولید شوند.
با بیش از 20 واحد فروش و دفتر خدمات، 300 نماینده فروش در ایتالیا، بیش از 40 توزیع کننده جهانی و 36 سال تجربه در طراحی، تولید و توزیع در صنعت منبع تغذیه الکتریسیته، اگزیم پاور متعهد است که راه حلهای کامل انرژی برای کیفیت کامل همه برنامه‌های بحرانی را ضمانت کند.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *