معرفی و توضیحات

1: ارائه محصولات ایران باتری پس از 1 روز بعد از خرید مشتری مابین 10 صبح الی 5 بعد از ظهر در محل مشتری انجام می پذیرد ، و در صورت درخواست مشتری در محل مورد نظر بر اساس استاندارد های موجود نصب و راه اندازی خواهد گردید.

2: در صورتی که مشتری محصولی را خریداری بنماید که در انبار شرکت موجود نباشد ،با هماهنگی مشتری میتوان محصول جایگزین را ارسال نمود و در صورت تاکید مشتری برای خریداری همان جنس درخواست شده باید بر اساس زمان تحویلی از طرف شرکت در موعد مقرر محصول را در همان زمان به مشتری تحویل نمود.

3: تایید سفارشات در هر روز باید قبل از ساعت 14 انجام گیرد که فردای همان روز اجناس خریداری شده در محل تحویل گردد.برای جلوگیری از هزینه های اضافی ارسال و دریافت کالا توصیه می گردد که آدرس دقیق را به واحد انبار شرکت اطلاع دهید.

4: کلیه ارسال های محصولات در محدوده استان تهران با وسایل نقلیه شرکت انجام میگیرد و رایگان می باشد. سعی ما بر این است که همه عوامل را در زمان ارسال شامل بسته بندی  صحیح محصول، نوشتن اطلاعات دقیق مشتری  و .. را درنظر بگیریم ولی در برخی از مواقع به علت خارج شدن محصول از دسترس شرکت  و در اختیار گرفتن آن در باربری ها از علل پیش آمده خارج از دسترس ایران باتری عذر خواهی می نمائیم.

5: کارشناسان ایران باتری از زمان ارسال محصول تا زمان نصب و راه اندازی توسط نفرات فنی شرکت یاری رسان شما هستند ولی برای جلوگیری از هرگونه مسائل پیش بینی نشده که در زمان نصب و راه اندازی مشخص می گردد توصیه میشود که قبل از خرید حتما با کارشناسان فنی شرکت مشاوره نمائید.

6: تمام هدف نفرات ایران باتری مشاوره تخصصی برای انتخاب بهترین محصول با مناسبترین قیمت ممکن می باشد.

برای دستیابی به این هدف شما میتوانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و یا مشاوره در مورد خرید محصول را از ما بخواهید :

٧٧٩٧١٨٤٩-٠٢١

٧٧٩٧١۸١۴-٠٢١

۷۷۹۷١۵۲۷-٠٢١

ما بهترین نیستیم ، انتخاب شما بهترین است …